KelionėsLankytinos vietosUžsienyje

KelionėsLankytinos vietosUžsienyje

5 priežastys kodėl Ventspilis tobulai tinka atostogoms su šeima

2016-02-13 — Goda Leo1

Ventspilyje lankėmės tuomet, kad dar nebuvo mano meilės ir pagarbos už meilę vaikams pelnęs Birštonas. Buvau visiškai apšalusi, kaip taip netoli Lietuvos (iš Vilniaus 450 km) gali būti tokia draugiška šeimai vieta. Kalbama, kad miestas išdabintas naftininkų pinigais, kurie naudojasi uostu.

Jau seniai pamiršau, kad būtų galima poilsiauti su vaikais lietuviškame pajūryje, nes jame dažniausiai lija, o kai lija – gali arba lankyti delfinariumą, arba „Akropolį“. Viskas, pramogos tuo ir baigiasi. Jų, be gulėjimo pliaže ir važinėjimosi dviračiais, nėra ir šiaip. Gerai, jau gerai, pastatė vieną žaidimų aikštelę Palangoje…

Ventspilis puikus bet kokiu oru, o dabar išvardinsiu kas ten tokio mane džiugino.

Kuo man patiko Ventspilis?

1. Žaidimų aikštelės

Ventspilis žaidimų aikštelės 3
Ventspilis žaidimų aikštelės 2
Ventspilis žaidimų aikštelės

Neabejotinai, didžiausios, įdomiausios, gražiausios, smagiausios. Miesto centre parke įrengtas žaidimų aikštelių parkas, kuris įdomus ir visai mažiukams, ir didesniems.

Jeigu jau nusibodo šis – kitoje upės Ventos pusėje yra dar vienas parkas su taip pat gausybe aikštelių.

Supynių ir karstynių yra pačiame pliaže. Taip pat einant į jį pagrindiniu taku – yra laipynių parkas medžiuose, kurį įveiks ir vaikai.

Ten apie viską pagalvota – rodos, menkutė bala vidurį kelio, bet ten įrengtas rankinis keltuvas. Reikia traukti grandinę ir persikelti į kitą krantą! Mes vien tik į pliažą ėjome ilgiau nei valandą per šias pramogas!

Ventspilis keltas

2. Traukinukas

Ventspilis traukinukas 2

Ventspilis traukinukas

Tikras anglimis kuriamas traukinukas su kuriuo gali apvažiuoti didįjį ar mažąjį ratus. Žinoma, vasarą teks palaukti eilėje, kol įsigysite bilietą senovinėje geležinkelio stotyje, bet per tą laiką galėsite apžiūrėti ekspoziciją, o jau tuomet – į kelią mediniuose vagonuose!

3. Karvės

Ventspilis karves

Ventspilio senamiestis yra toliau nuo pajūrio – visiškai tylus, ramus, nesuturistintas ir gal su viena kita veikiančia kavine. Užtat jame visur gali sutikti įdomiausių karvių skulptūrų, kurias išdailino menininkai. Kiekvienas buvęs šiame mieste turi nuotrauką su karve!

Dar šiame Latvijos kurorte daugybė gėlių skulptūrų, kviečiama praeiti Džiunglių ar Inkarų takais…

Gėlynai

Inkarai

Ventspilis

4.  Kempingas

Jaukus, erdvus kempinas pušyne prie pat jūros! Gyvendami palapinėse ne tik patirsite ką reiškia gyventi gamtoje, bet ir sutaupysite. Nenustebkite, didžioji dalis jo gyventojų, kaip ir turistų mieste – lietuviai. Kempingo puslapishttp://www.camping.ventspils.lv/

5. Vandens parkas

Vandens parkas – jeigu jums jūroje pliuškentis neįdomu, ant jūros kranto laukia vandens parkas su daugybe čiuožyniu, šildomais baseinais! Plačiau apie pramogas www.udensparks.lv

Gal ne priežastis važiuoti, bet mėgstantys pilis apžiūrėkite Livonijos ordino pilį senamiestyje. Nedidelė, bet pilis. Daugiau info apie ją http://muzejs.ventspils.lv/

Ventspilis pilis

Ventspilyje yra daugybė pramogų kurių nespėjome išbandyti, todėl būtinai grįšime:

Elnių parkas (Briežu dārzs), kuriame jūsų laukia taurieji elniai, stirnos ir šernų banda.

Mikelio ir Ovišų švyturiai – nes švyturiai visad įdomu.

Būšniekių ežeras – būnant prie jūros važiuoti prie ežero keista, bet rašo, jog ežeras apsuptas maudymosi ir iškylų vietomis ir pėsčiųjų tiltais banglentininkams, nuomojamos valtys.

Vienas komentaras

• sigitas

2016-02-13 21:15

buvome su geriausia mūsų šeimos puse pereitą vasarą Ventspylyje. Tikrai galiu patvirtinti, kad vaikams (maniškiams tai jau seniai nebeaktualu) yra kas veikti. Šaunuoliai braliukai. Mažoji architektūra (karvės) +10 balų. Bet į ką atkreipėme dėmesį – labai mažai kur yra pavalgyti. Pajūryje , ties ta bala su keltu, radome vienintelę vietą, kur galima nusipirkti vandens. Tai net ne vieta, tai tiesiog dėžės nuo šaldytuvo dydžio būda, į kurią įsispraudusi (apsirengusi ;-))) apkūni teta , apsistačiusi bambaliais su vandeniu. Viskas. Ach, dar radome vieną tašką jau pačiame pajūryje – pardavinėjo pašildytus čeburekus bei ledus. Nors buvome vasarą, buvo mažokai žmonių ir jie kažkodėl visi kalbėjo lietuviškai. Mieste taip pat neradome kur normaliai (ne užkalniškai ) pavalgyti, todėl senamiesčio RIMI nusipirkome po buterbrodą ir tuo viskas ir baigėsi. Na tiesiog keistai mums pasirodė po vaizdo Lietuvoje, kur šėrykla ant kiekvieno kampo. O gal mums tiesiog nepasisekė? Gal piktos latviškos raganos mus klaidino, norėdamo numarinti badu?

Atsakyti

Komentuok

Tavo el. paštas nebus skelbiamas. Jis bus naudojamas tam, kad mes galėtume susisiekti.