Blogas

Blogas

Labas, susipažinkime!

2015-08-12 — Goda Leo3

Kiekviena šeima auginanti vaikus dažnai susimąsto – ką tokio nuveikti, kad įdomu būtų ne tik vaikams, bet ir suaugusiems. O gal atvirkščiai – ne tik dideliems, bet ir mažiems. Esu ne išimtis ir aktyvus gyvenimo būdas net ir atsiradus vaikams neleido sėdėti vietoje – norėjosi eiti, daryti, linksmintis, ragauti, žiūrėti, bandyti.

Laisvalaikį derinti su vaikų auginimu bandome jau septinti metai ir manau, kad puikiai sekasi, todėl idėjomis nusprendžiau dalintis ir su kitais.

Prisistatau: esu Goda, žurnalistė, kūrybininkė ir trijų dukrų, Smiltės, Eleonoros ir Olivijos mama.

Turi ką man pasakyti – rašyk seimosgidas@gmail.com

Ką rasi skaitydamas Šeimos gidą?

• RENGINIŲ skiltyje dalinsiuosi spektaklių, koncertų, parodų, festivalių ir kitų renginių, kurie įdomūs įvairaus amžiaus vaikams anonsais. Jei pavyks TEN apsilankyti – rašysiu apžvalgą. Jei pavyko apsilankyti tau – dalinkis įspūdžiais ir tu;
  • Mūsų šeima daug KELIAUJA. Keliavome ir iki atsirandant vaikams, ir su jais. Vyresnėlė Smiltė pirmą kartą skrido nesulaukus mėnesio. Tuomet kraustėmės gyventi į Ukrainą ir per metus tarp Kijevo ir Vilniaus suskraidėme 12 kartų. Vidurinėlė jau penkių mėnesių ištvėrė 18 valandų keliavimą lėktuvas-keltas-autobusas. Olivijai lėktuvo bilietus nupirkome antrą jos gyvenimo parą ir dviejų mėnesių ji persikėlė į Tenerifę. Tad KELIONIŲ rubrikoje kalbėsime apie keliones Lietuvoje ir užsienyje, dalinsiuos patarimais, kaip joms ruoštis ir kur keliauti.
  • LANKYTINOS VIETOS – tai nauji taškai šeimų žemėlapiuose. Muziejai, žaidimų aikštelės, parkai, pasivaikščiojimo takai ir žymūs objektai – viskas, kas galėtų būti įdomu ir ką aplenkti iš tolo!
  • Mano nuomone, skaitymas yra viena svarbiausių vertybių vaikų auginimo procese, todėl KNYGŲ skiltyje pristatysime naujas knygas, aptarsime senesnes. Įdomias ne tik vaikams, bet ir mums, mamoms ar šeimoms.
  • Ar žinojote, jog dažniausia paieška internete susijusi su vaikais, yra – vaikų žaidimai? Pasirodo, tėvai stokoja idėjų ką žaisti su vaikais. Aš tikiu, jog mes auginame naują kartą, kuriai svarbiau kompiuterinis raštingumas nei dailyraštis, todėl kalbėsime apie įvairių rūšių žaidimus – internetinius žaidimus vaikams, kurie jų nebukina, kompiuterinius žaidimus vaikams, kurie skatina, stalo žaidimus vaikams ir visai šeimai, žaidimų programėles, nes netikiu, jog įmanoma jų išvengti, todėl geriau pasirinkti tinkamus.
  • Rubrika IŠBANDOME – mano šeimos (arba ir tavo) asmeninė nuomonė apie įvairiausius daiktus. Ragausime, bandysime, tepsimės, matuosime, gaminsime, testuosime ir ieškosime netikėtų atradimų. Prisijunk!
  • Na, kadangi puslapis yra asmeninis, tad savo nuomone dalinsiuosi savaitiniame Bloge.

Komentuok, diskutuok, dalinkis ir dalyvauk – kuo daugiau nuomonių, tuo daugiau naudos!

Komentarų 3

Puiku!

• reklamosauka

2015-08-13 13:28

Pirmyn, mama su varikliuku! 🙂 Skaitysim įdėmiai.

Komentuok

Tavo el. paštas nebus skelbiamas. Jis bus naudojamas tam, kad mes galėtume susisiekti.